חינוך: קשר מורה תלמיד

ג'יני, מ., שגיא-שורץ, א., מרק, צ. ואביעזר, א., (2014),
יחסי מורה – תלמיד חיוביים כ"בסיס בטוח" לרווחתו הרגשית של הילד, למחויבותו הלימודית ולתפקודו בבית הספר,
מגמות, מט', 3, עמ' 480-508.

לקריאת המאמר >>

בסיום תהליך אבחון פסיכודידקטי, מומלץ מאד לקיים שיחת משוב  בבית ספר עם הצוות החינוכי המכיר את הילד/ה; יועצת, מחנכת, מורת שילוב על מנת להרחיב ההבנה על מצבו של הילד, לסייע ולתת כלים להמשך עבודה עמו, ולשפר את הקשר מורה – תלמיד/ה.

 

קרא עוד:

הרצאה בנושא ממורה ותיקה – סרטון

קשר מורה תלמיד – לחץ כאן

atararot@gmail.com | 055-6822-582 | 09-7717-099
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן